Konec popotovanja
V nedeljo, 28.maja ob 6.30h pristane letalo v Zagrebu. Tukaj se je moje popotovanje koncalo. Hvala vsem, ki ste lajkali, brali in trpeli ob mojih zapisih. Borut
Se zadnji, avionski selfi
Tokrat brez kokoši !
Stanovanje, 2. Nadstropje, modra rjuha, blok v Papeeteju
25.05.
Zadnji dan na Tahitiju! Zjutraj z Julijanom začneva pakirati, najdeva se Jakobovo zalogo vegi hrane v zmrzovalniku: spinaca, vegi piza, sir) ne bo je rabil, odplul je ze včeraj z novo barko). Prtljaga se je kar malo napihnila od takrat, ko sem prisel 😊.Nekako uspem vse zložiti v torbo. Sreča, da imamo v stanovanju pralni stroj in je tako vse oprano. Pocistiva se stanovanje in čakama poldan, ko naj bi prišla lastnica na prevzem. Pa je ni in ni, nazadnje pošlje sporočilo, da pride ob 18h. Se bolje! Drugače bi morala z vso prtljago v kaksen bar in čakati zvecer do odhoda na letalisce. Ob 18.30h sva ze na letališču. Nobene kure nikjer😊! Zberem se zadnji polinezijski drobiž za vodo in sendvič. Na letalu ni hrane, le kavo ponudijo. Bojda je 'nizkocenovni' in je vse za doplačilo. Štartamo v petek ob 02.30h, pristanemo v Aucklandu v soboto ob 6h! Časovne razlike so neverjetne!! Julijan ima v Aucklandu težave s carino: prevec školjk, tobaka, pa se seme od čilija.. 400 dolarjev. Ob 15.05h imamo let za Doho (Qatar) in nato jaz v Zg, Julijan v Francijo. Upam, da brez kaksnih stroškov! 18 urni polet je bil... precej naporen!. Se ležati bi bilo tezko tako dolgo. V Dohi pristanemo ponoči. Sprehod iz letala do avtobusa, temperaturni sok +30. Letalisce je novo, čisto on klimatizirano. Opozorilo potnikom, da podnevi ne strežejo hrane zaradi ramadana! Julian hiti v kadilski kabino, Je nabita z dimom in kadilci. Ob 01h se posloviva. on gre v Francijo, jaz v Zg. 5 mesecev sva dobro shajala: bil je moj prevajalec in učitelj francoščine, zelo dober v tovaris! Upam, da sem bil tudi jaz njemu !
Video
Lucica
Guzva za slikanje
22.05. Moorea
Ponedeljek je bil dan za izlet na bližnji otok Mooreo. V nedeljo zvecer smo se enkrat preverili vremensko napoved. Sonce, 30 stopinj. Ob 6.40h imamo prvo ladjo-katamaran. Julijan naštima budilko za 5.45h. Hehe, zbudim se 06.15, oba JJ spita. Budilka je zvonila le na slušalke, ki so bile vključene na Julijanovi tablici😊 Naslednji plov je ob 08.20h. Povratna karta stane 18 EUR. Do Mooree je 12 milj, dobre pol ure in smo tam. Preverim na GPS hitrost, dobrih 31kn!! Motorja sta Jet, kot jih imajo sedaj novi HR katamarani. Se zanimivost: katamaran ima s strani vrata in notri prostor za za 2,3 avtomobile ali tovor. Okoli pi obali in delno v notranjosti je cesta, okoli 65 km. najamemo avto, tvingo za 8 ur, 60 EUR. Najcenejše, kar se da dobit. Otok je ze od daleč zanimiv: vulkanski, z ostrimi vrhovi (1200m najvišji) in lepo laguno. Plaže niso črne, kot so tukaj na Tahitiju! Resorti in hoteli s hišicami v laguni, golf igrišče z 18 luknjami, plantaže ananasa in vanilije, farma goveda in tovarna naravnih sokov. Pa se lepe peščene plaže in zalivi. V lepem Cook bayu je l 1777 pristal ..., Cook😊. Ob 14h končamo raziskovanje in se odpeljemo na plažo, v laguno. Dve uri snorklanja kar prehitro mine. Uff, je to ze zadnje kopanje?