Tumgik
#ينيك كسها
ar-qesas24 · 1 month
Text
قصص سكس محارم
2 notes · View notes
semi-stories · 2 months
Text
الإباحية ف الأمثال الشعبية:
تمثل الأمثال الشعبية في تراث الشعوب خلاصة خبراتها وتجاربها وهي حكمة بمنطوق شعبي خارج أُطر الفلسفة أو الدين.. وبالطبع ومن خلال هذا الموروث فلكل موقف حياتي أو أزمة طارئة هناك مثل له قول فصل أو تشخيص حال.. ووسائل تعبير تختلف بإختلاف البيئة والمستوى الإجتماعي والثقافي فغالبا معظم تلك الأمثال تتضمن كلمات مهذبة أو تحمل نوعا من السخرية.. أما في الأوساط الشعبية العميقة جدا فيوجد العديد من الأمثال التي تحوي كلمات يمكن وصفها بالبذيئة وألفاظ نابية تصنف كمواد خادشة للحياء ولكنها في ذات الوقت تعتبر تعبيرا حادا ساخطا يكسر قيد اللفظ عندما تعجز كلمات عادية عن وصف أو أن الموقف من شدته يخرج المتحدث عن وقاره وعن حتى شعوره العادي.. وبما أن الأمثال تتناقل من جيل إلى ٱخر فإن صياغتها قد تختلف قليلا مع الحفاظ على المعنى وكذلك تنتقل الأمثال من بلد لٱخر ويعاد تشكيلها حسب اللهجة التي ستداول بها.
"تلاتين مثل واضحين جداً عارفينها أبا عن جدآ" من تتر لفوازير شريهان بماسبيرو زمان نشأت الفكرة.. ومن تلك الأمثال سنسرد البعض وعذرا على الألفاظ التي ستأتي في السرد:
البلد إللي محدش يعرفك فيها إمشي وعري طيزك فيها.. عايز كس منتوف ومحرمة وياه.. كسمها ف طيزها.. ده راجل كس او مكسكس.. حزينة وعلى كسها الزينة.. حزينة وحزنها تركي وكسها تحت الزبار يبكي.. حاطط صباعه ف طيز غيره.. طيزين ف لباس.. الشعر لو كان عزيز مكنش طلع ف الطيز.. زي البيضان لا ناك ولا خلي م النجاسة.. ان ما نفعني بيضي حينفعني بيض بيضي؟.. حاجة تفقع البيضان… عيان بينيك ف ميت.. نيك حجر ولا تنيكش دكر.. بيبوس الكس موش حنية ده بيوسع لزبه.. عٍلق وحطوه على وتد قال ده اليوم إللي بأتمناه.. العٍلق بتجيبه طيزه.. لا تنيك العبيط ولا تخلي العبيط ينيكك.. يجيي لطيز القرد ويشمها.. طيزين ف لباس.. عريان الطيز ويحب التأميز.. عايزة تتناك وخايفة م الحبل.. واحد ينيك حليمة وغيره يشيل الجيريمة.. كس ينداس وكس ينباس وكس يتحط فوق الراس.. إللي يتكل على كس جارته يبات الليل زبه ينقح عليه.. ماشافش اللحمة شاف كسمه اتجنن.. كل شئ جايز حتى نيك العجايز.. إللي يمشي ورا العيال ما يخلاش م البعابيص.. شيل زبك لما احط زبي عشان مستعجل.. إللي اوله بوس ٱخره نيك.. الشرموطة لو تابت تعرص.. أم زمبور عمرها ما تبور.. مالقاش حاجة تشغله قطع زبه وقعد يوصله.
هناك بالطبع المزيد من تلك الأمثال ولكنها متفرقة بين العجائز من الجنسين ويصعب تجميعها لأنها تتداول بنطاق ضيق جدا وفي الغالب تلقى اعتراضا من فئة عريضة من المجتمع وحرج من سماعها فما بال النطق بها!.
2 notes · View notes
aflamdex1 · 1 year
Text
قصص جنسية 3
أسمي عمرو وعمري 23 سنة وبيتنا عبارة عن اربع غرف غرفة لأهلي وغرفة لأختي ابتسام التي تبلغ من العمر 25 عاما أي اكبر مني بسنتين والغرفة الثالثة للضيوف ولكنني انام بها في الليل وغرفة سفرة .. و لي جهاز كمبيوتر بغرفتي وكانت اختي تستخدمه لابحاثها وتفتح الانترنت .. وكلما اعود للبيت اجدها على الانترنت وعندما تراني تقفل الماسنجر..كنت متأكدا ان اختي لها علاقات رومانسية مع الشباب..
سكس اخوات خلفي - قصص محارم اخوات - مساج سكس سحاق - سكس رومانسي - سحاق عاطفي
نيك محارم امهات - نيك مزة اجنبية - نيك مزة سمينة - سحاق بزاز كبيرة - افلام سكس - افلام نيك طياز
وفي يوم من الايام خرجت من البيت امام اختي..ثم رجعت الى البيت على الفور واختبأت في شرفة البيت الخلفية ورأيت اختي تجلس امام الكمبيوتر..وبعد حوالي ربع ساعة نادتها امي ..فتركت ايميلها مفتوحا وراحت تساعد امي في عمل الافطار فتسللت الى الغرفة ووجدت ايميلها مفتوحا وكان شاب اسمه ايمن يريد ان يحكي معها ويسأل إذا هي موجودة عالجهاز ام لا؟؟ فكتبت ايميله ونيكنيمه بورقة ثم حذفته من ايميل اختي وعملت على الفور ايميل جديد يشبه ايميله تماما.. اي لا شئ يتغير عن ايميله الا الشرطة حيث كانت بدون شيفت وعملتها مع شيفت وضفت الايميل الجديد الذي عملته لايميل اختي بعد ان كتبت عليه نفس النيكنيم واصبح وكأنه ايميل ايمن..
سحاق مص كس - فيديو سكس رومانسي - نيك طيز - محارم اخ واخته - محارم امهات - سكس مقابل المال
افلام نيك رومانسي - طياز ميلف كبيرة - محارم صعب - سكس عربي مترجم - سكس اجنبي - سكس أخوات
ثم تركت الغرفة وخرجت الى محل انترنت..وفتحت الايميل الجديد الذي باسم ايمن وانتظرت حتى وجدت اختي على الجهاز فكتبت لها التحية وردت عليا التحية وقالت لي كيفك يا ايمن ..صرت احكي معها كلام عادي ونتبادل الحديث..ثم بدأت ادخل في الرومانسية والجنس..فحصل من اختي ما لم اكن اتوقعة..حيث قالت لي بالحرف الواحد اذا اردت ان نبقى اصدقاء فارجوك ان لا تدخل في مواضيع تافهة لانك تعرف رأيي من زمان..واتمنى ان تظل صداقتنا المحترمة كما هي..والصداقة شئ مقدس ..فاندهشت منها وقلت لها انا في حيرة من امري واحب ان آخذ رايك بموضوع بصفتك صديقة وفيه..فقالت لي انا تحت امرك..إطرح الموضوع.. قلت لها صارلي يومين أشعر بوجود اختي واختلس النظرات إليها وهي نائمة وجسمها اغراني وجعلني اتمناها..وحاولت صرف النظر عنها ولكنني لم اقدر..فبماذا تنصحيني؟؟ فقالت يا أيمن اختك امامها مستقبل واذا اقتربت منها ستهدم مستقبلها الى الابد فحاول تجنبها والابتعاد عنها كي لا تندم بيوم من الايام..
شاهد طياز كبيرة - محارم مع ابوها - محارم اخوات - فيلم سكس مترجم - افلام سكس محارم - سکس مترجم
سكس امهات في الحمام - فيلم محارم - سكس اجنبي ينيك جارته - سكس مصرى - أفلام سكس
فقلت لها انا اتمنى فقط ان ابوسها او ارى جسمها..فسكتت ولم تجب..واعتذرت وقفلت الماسنجر..وانا ايضا قفلت الماسنجر وعدت الى البيت.. ومرت الايام وانا احاول ان التقرب من اختي والاطفها فتتجنبني وتهملني..ورغم كل محاولاتي الفاشلة معها الا انني لم ايأس فكنت دائما اتقرب منها واشعرها انني موجود..والبي اي طلب تطلبه مني مهما كان..فكانت تقول لي دائما انت نعم الاخ ..وانا فخورة جدا بك لانك أخي.. وفي ليلة من الليالي الصيفية كنت جالسا اشاهد فيلم جنس مثير لاخ مع اخته وكان ينيكها وهي نائمة من طيزها..فانتصب زبي إلى درجة كبيرة واصبح جسمي ساخنا..فدخلت غرفة اختي سعاد وجدتها نائمة..وكانت تلبس بيجاما وصدرها منتصب وكان كسها يبرز من فوق البيجاما..فجن جنوني وكنت سأنام فوقها وتراجعت من شدة خوفي الشديد الذي اطفأ نار شهوتي..فتراجعت وعدت الى غرفتي..وانزلت لبن زبي بيدي لانه كان سينفجر من شدة الشهوة.. وفي اليلة التالية دخلت غرفة اختي وكانت نائمة وصرت اتخيل صوت ابي يخرج للحمام من شدة الخوف فعدت الى غرفتي..وكانت كل حياتي تهيج وشغف وخوف..
مقاطع سكس محارم - سكس نيك عاهرة - سكس محارم مترجم - سكس عربى - سكس أجنبي - سكس أمهات
سكس نيك ممرضة - سكس محارم امهات - افلام سكس اخوات - افلام سكس امهات - افلام محارم مترجمة
وفي يوم من الايام زارتنا اختي المتزوجة..وكانت عابسة وليس كعادتها..واخبرتنا ان زوجها قد تخاصم مع اهله واصبح بينهم مشادة كلامية وطرده ابوه من البيت ..وهو الان يبحث عن شقة للايجار ..فاقترح عليها ابي ان تبيت هي وزوجها عندنا في البيت ريثما يجدون شقة رخيصة ومناسبة فوافقت اختي .. واقترحت امي ان تعطي اختي وزوجها غرفة اختي ابتسام وان تبات ابتسام بغرفتي لحين انتهاء المشكلة فلم يكون لابتسام اختيار آخر واضطرت على الموافقة..ونقلت سريرها بغرفتي..وكنت في غاية السعادة على هذه التغيرات الجديدة.. وخرجت من البيت ودخلت محل كافي نت وكنت اتحدث مع اختي ابتسام كتابيا وكأنني ايمن وقلت لها ارجو ان تتفهميني وان تتحمليني لانني لاحظت ان اختي تفتح ازرار قميصها وهي نائمة واستطعت انا ارى بزازها بوضوح مما زادني تمسكا بها..واثناء الليل لمست حلماتها بطرف لساني ولم تصحو من نومها..فهل هي نائمة ام تدعي النوم؟؟
سكس محارم تويتر - سكس محارم مصري - سكس أخوات مترجم - سكس جماعي - افلام سكس تويتر
سكس مترجم عربي - افلام سكس مترجم - سكس مصري جديد - سكس اجنبى - افلام محارم عربي
واندهشت عندما رأيت اختي تقفل في وجهي..وبعد حوالي ساعتين عدت الى البيت لاجد اختي نائمة على سريرها وأسفل جسمها مغطى بشرشف رقيق..تأملت وجهها وصدرها من فوق الفانيلا التي كانت ترتديها ثم فتحت جهاز الكمبيوتر وشاهدت فيلم جنس محارم لأخ ينيك اخته.. واصبحت كالفحل الهدود اريد ان افرغ شحنات الكبت من جسمي ..ومن شدة هيجاني قلعت الشورت الذي ارتديه وبقيت بكلسون رقيق ورفيع وبيضاتي تنزل من اسفل الكلسون وعيوني تنظر الى جسم اختي..ومن شدة تهيجي قلعت الكلسون واصبحت عاريا وزبي منتصب وملتهب اقتربت من رأس اختي وصرت العب براس زبي فانفجر زبي غصب عني وصار يقذف كل محتوياته بدون ارادتي فاغرق السرير وأغرق صدر اختي ولم اكن اتوقع ان يقذف الى هذا المدى الذي وصل من قوة دفعه الى اكثر من نصف متر وعندما رأيت لبني يملأ فانيلة اختي خفت خوفا شديدا واصفر وجهي وخفت ان امسحه عن صدرها فتصحو اختي من النوم وتخبر ابي..فلبست هدومي ونمت في سريري ولكن لم تغمض عيني..وكنت في اسوأ وضع بكل حياتي..حيث كنت خائفا من عواقب فعلتي عندما تكتشف اختي لبني على صدرها..
افلام سكس مصري - سكس مصري جامد - افلام سكس مترجم - سكس اخوات مترجم عربي - سكس مصري نار
افلام سكس عربي - فيديوهات سكس - نيك محارم اخوات - افلام سكس اخوات مترجم - سكس اخوات مترجمة
وفي الصباح قامت أختي من سريرها وذهبت الى الحمام..وكنت متوتر الاعصاب..وكانت امي قد جهزت الافطار حيث كانت اختي المتزوجة وزوجها وابي يجلسون على طاولة السفرة..وخرجت اختي من الحمام ودخلت الغرفة وابدلت فانيلتها بفانيلا أخرى على الفور فصار جسمي يرتجف..وجلست اختي معنا على السفرة ولاحظت عليها انها تنظر اليّ بسخرية فكنت انظر الى الارض من شدة الخجل والخوف.. وذهب ابي وزوج اختي الى عملهم وبقيت بغرفتي أنتظر اي مصيبة .. وبعد حوالي نصف ساعة دخلت اختي الغرفة لتاخذ بعض هدومها للغسيل ولاحظت انها اخذت ايضا الفانيلا التي كانت قد وضعتها تحت السرير..ولم تتحدث معي على الاطلاق..وحينها تأكدت ان اختي رأت حيواناتي المنوية على صدرها ومن المحتمل ان تكون رأت زبي اذا كانت تدعي النوم وهي مستيقظة..واقنعت نفسي انني رغم خوفي الشديد قد قطعت شوطا مهما وجريئاً دون مشاكل لان اختي لم تخبر أهلي ..وانتظرت الليل بفارغ الصبر … وجاء الليل وبقيت جالس امام الكمبيوتر واختي تتفرج على التلفاز مع أهلي واختي المتزوجة وزوجها وجاءت اختي للغرفة حيث كانت تلبس بنطلون جينز وقميص نايلون خفيف ونامت..ولم تكلمني على الاطلاق..وكنت اتفرج على فيلم جنس عنيف..ومضى نصف ساعة على نوم اختي وكانها سنة..نظرت الى اختي بحذر وجدتها نائمة ولكنني غير متأكد انها نائمة..ولكنني جازفت وقلعت كل هدومي وصرت اتجول في الغرفة..وقلت في قرارة نفسي ان اختي لم ولن ترد فعل على اي شئ افعله ولو ارادت ان ترد فعل لما باتت معي بالغرفة بعد الذي صدر مني بالامس.. وتمددت على سريري وزبي منتصب الى اعلى ذروته وكنت شبه مـتاكدا ان اختي ترى زبي بنصف عين لأنها تصطنع النوم…وهاج زبي واصبح كالعامود الواقف .. وبعد مضي نصف ساعة اخرى اقتربت بزبي المنتصب من سرير اختي..وصرت العب بزبي قرب فمها وصدرها واصبح جسمي يغلي غليانا من شدة التهيج..وقررت ان انزل كل محتويات زبي على وجهها دون تردد أو خوف لارى ردة فعلها..وبالفعل وضعت زبي فوق وجهها حيث لا يبعد عن ملامسته بضع سنتيمترات وفركت راسه لينفجر بمياهه الساخنة واللزجة كالبركان فوق وجهها ويملأ وجهها وشفتيها وينزل على رقبتها وعلى وسادتها..وكنت احس بنشوة عارمة ولذة لم اشعر بها طوال حياتي ليرتعش كل جسمي رعشة كبيرة جدا ..
نيك محارم مترجم - سكس عربي تويتر - سكس عربي مصري - سكس اخوات جميلات - سكس مترجم جديد
سكس امهات مترجم - افلام محارم مترجمه - أفلام سكس بزاز - سكس اخوات محارم مترجم - تويتر سكس محارم
والذي اسعدني اكثر وزادني سرورا هو عدم ردة فعل اختي ..حيث اصطنعت النوم العميق..وذهبت الى سريري وتمددت عليه بجسمي العاري ومن شدة لوعتي وارتياحي وشعوري بالانتصار نمت نوماً عميقا..وكنت احلم انني نائم على صدر اختي وارضع حلماتها وصحوت من نومي مع آذان الفجر.. فلم اجد اختي وعرفت انها ذهبت لتقضي حاجتها بالحمام فاصطنعت النوم العميق وكان زبي منتصبا على الاخر وبعد قليل جاءت اختي وكنت ادير وجهي تجاه الجدار كي تشاهد زبي دون ان اراها حتى لا تخجل وبالفعل رأت اختي زبي بوضوح وخصوصا ان نور الغرفة مشتعل..ونامت على سريرها …وبعد مضي نصف ساعة عملت نفسي انني لا اعلم بانها مستيقظة فقمت من نومي وزبي منتصب امامي وفتحت ازرار قميصها بحذر شديد فكشف عن ثدييها وجن جنوني عندما رايت حلماتها المنتصبة ذات اللون الابيض حيث لم تكن تلبس حمالة صدر فتجرأت ولحست حلمتها بلساني فلم تقاوم اختي او ترد فعل.. فصرت احك حلماتها براس زبي..واول ما لمس زبي حلمة صدر اختي انفجر بين نهديها واغرق صدرها ..واستطعت ان اسمع ضربات قلبها التي اصبحت تدق بشكل سريع وتعالت انفاسها وتغير لون وجها حيث اصبح لونه احمر وكانه مدهون بماكياج… ولم استطع الصبر على ذلك المنظر فوضعت شفتاي على شفتيها وقبلتها وصرت الحس شفتيها براس لساني وهي ما زالت تدعي النوم العميق …ثم تركتها ولبست هدومي وتمددت على سريري.. وفي الصباح نهضت من نومي في الساعة التاسعة صباحا..لم يكن احدا في البيت الا أختي ريم..حيث وجدتها بالمطبخ وقلت لها صباح الخير يا ريم ..اين امي؟! فقالت لي وهي تنظر الى الارض ذهبت هي واختي للتفرج على شقة معروضة للبيع..ثم قالت لي الفطار جاهز..وبدأت تضع لي اطباق الافطار على الطاولة..فجلست لاتناول الافطار والشاي..وقلت لها تعالي افطري معي..فلم تجب..فقلت لها لن افطر حتي تشاركينني..
سكس بزاز كبيره - سكس بزاز كبير - سكس اجنبي مترجم - سكس اجنبي مترجم عربي - سكس أخوات مترجمة
سكس جماعي مترجم - قصص سكس عربي - قصص سكس عربيه - سكس أمهات مترجم - سكس عربى مصرى
ومن كثر الحاحي عليها جلست لتشاركني الافطار..وكانت تنظر الى الارض..وبعد الافطار شربت معها الشاي..ولكن بدون كلام.. ورجعت امي ومعها اختي..ولم تعجبهم الشقة لانها غالية كبيرة وغالية الثمن مما زادني سرورا..وكنا نتحدث ونمزح ولكن أختي ابتسام كانت منطوية على نفسها وفي عزلة عنا.. وانطوى اليوم وجاء الليل الذي كنت انتظره بفارغ الصبر..ونامت اختي وهي ترتدي قميصا على اللحم وتنورة وانا كعادتي اجلس امام الكمبيوتر..وبعد مضي نصف ساعة من نومها تجردت من جميع ملابسي ورفعت طرف تنورتها لاعلى فرايتها تلبس كيلوت زهري صغير..فكيت زرار قميصها فبان صدرها الجميل فاخرجت بزها بيدي وبدأت ارضعه وشعرت وكانني الحس عسلا صافيا..ثم رضعت البز الثاني وكنت في قمة الإثارة والهيجان..وانتصب زبي فنمت فوق أختي غير مبالي وغير مهتم لاي شئ وصرت اقبلها من شفتيها بنهمة ولهفة وقوة..وانتقل الى رقبتها وصدرها..واول مرة اسمع أنين اختي بوضوح..مما هيجني اكثر..وكان زبي يصطدم بكسها من فوق التنورة..ومن شدة لهفتي فكيت كل ازرار قميصها لينفتح ويظهر كل صدرها وبطنها..حيث التصق صدري وشعر صدري بصدرها وشعرت بحرارة لم اشعر بها طوال حياتي..واكثر ما كان يعجبني هو انينها المتواصل..ثم رفعت التنورة واصبح زبي مستقرا بين شفرات كسها ولكن من فوق الكيلوت..مما زاد تهيجها وأنينها.. حاولت ان أقلعها الكيلوت ولكنها امسكته بكل قوتها رافضة ان تقلعه..ومن شدة هيجاني حاولت معها عدة مرات فلم تستجيب وامسكته بكلتا يداها ..فتمشيت معها وصرت احك بظرها بزبي من فوق الكيلوت فجاءتها رعشة غيرت كل معالم وجهها وهزت جسدها هزا وشهقت وصارت تلتهم شفتي التهاما بدون وعي ويداها تحتضنني فارتعش زبي من قوة رعشتها وافرغ كل محتوياته على كيلوتها ليبلله باكمله ويخترقه لينسكب على بظرها وكسها..وباعدت اختي بين اقدامها ليزيد احتكاك زبي ببظرها ثم اقفلت ارجلها وهي ترتجف…لم اكن أصدق نفسي..وكنت أظن انني احلم وقبلت شفتيها ثم رقبتها ورضعت حلمات صدرها بالتناوب وهي تئن اكثر ثم نزلت الى بطنها ولحست صرّتها ونزلت بفمي لاتذوق رحيق كسها محاولا تنزيل كيلوتها فامسكت به كي لا ينزل ولكنني استطعت ان اكشف كسها من جانب الكيلوت وعندما وضعت لساني على بظرها اشتعل نار جسمها وصارت تنهج بقوة ولم ارحمها فصرت ادغدغ بظرها بلساني واسناني وطيزها ترتفع عن السرير لاعلى من شدة انفعالها وانتفض جسمها من جديد لتعلن اقوى رعشة بتاريخ عمرها كادت ان تودي بحياتها من شدتها وقذفت ماء كسها الذي تذوقته وشعرت بملوحته التي كانت تسري بفمي وابتلعتها بجوفي وطعمها المميز اعجبني وهزني..
قصص سكس مصوره - سكس افلام محارم - افلام محارم مترجم - سكس امهات مترجم عربى - أفلام محارم
افلام محارم سكس - افلام سكس مترجمة - افلام سكس مترجمه - سكس جماعى مترجم - تويتر سكس عربي
وصرت ادغدغ اشفارها واسحب شعيرات كسها الكثيفة باسناني واحاول اقتلاعها بشكل حنون وسهل..وشعرت مع أختي بلذة عارمة جديدة من نوعها لم يسبق لي ان جربتها مع احد..وحاولت وضع زبي بين شفرات كسها فامست كيلوتها ومنعتني منعا قاطعا..واستنتجت انها تخاف من زبي ان يفتحها ويضيع مستقبلها..فانتقلت بزبي الى طيزها وحاولت انزال كيلوتها قليلا عن طيزها فتمسكت بالكيلوت ورفضت..واضطريت الى ملامسة خرم طيزها من فوق الكيلوت..وشعرت بتجاوبها معي مما جعلني اقذف لبني بخرم طيزها من فوق الكيلوت..ونمت خلفها نوما هادئا ولذيذا وما يزال زبي مرتطما بخرم طيزها..ثم صحوت بمنتصف الليل والتصق صدري بصدرها وزبي بكسها من فوق الكيلوت ودغدغت شفتيها وحلمات صدرها وكم حاولت انتزاع كيلوتها ولكن بدون جدوى..فكنت افرغ محتويات زبي فوق الكيلوت..وبعدها الحس بظرها من جانب الكيلوت.. وحاولت ان اقلعها الكيلوت وانا الحس بظرها لارى كسها بوضوح فرفضت باصرار..ومضت الايام وأنا امارس مع اختي اجمل واروع اشكال الجنس والحس كسها وصدرها ولكن كل محاولاتي لانزال كيلوتها باءت بالفشل..ولم اريد استعمال القوة والاغتصاب معها حتى لا تشعر معي بالخوف وفقدان الثقة.. ورحلت اختي المتزوجة عن بيتنا بعد ان استأجرت شقة صغيرة..وانتقلت اختي ابتسام الى غرفتها ولكنني كنت ازورها بغرفتها كل ليلة واقفل علينا الباب بالمفتاح وامارس معها جنس غير مكتمل لان زبي محروما ان يلامس بظرها او طيزها بحرية.. واختي لم تمانع اي ممارسة في باقي جسدها باستثناء انزال كيلوتها..وكل ممارستي مع اختي بدون كلام وعلى الصمت..ولم تتكلم معي كلمة واحدة على الاطلاق وكنا في النهار وامام اهلنا نتحدث مع بعضنا وكأن شيئ لم يحصل بيننا ومع مرور الايام اصبحنا نعيش حياتنا اليومية بشكل طبيعي وبدون خجل.. وعندما كانت امي تخرج من البيت كنت احضن اختي وامص شفتيها وانيمها على السرير وارضع حلمات صدرها والحس بظرها من جانب الكيلوت ولكن بدون كلام..وما زلت امارس معها كلما اشتهيها ولكنني متشوق لنيكها من طيزها..وهي تعتبر هذا الشئ مستحيل لانها تخاف ان ينزلق زبي بكسها وافض بكارتها..ولكنني افش غليلي بلحس خرم طيزها من جوانب الكيلوت..هذه قصتي الحقيقية مع اختي ابتسام والتي سردتها لكم بالتفصيل الممل وبدون مبالغات..
26 notes · View notes
arabicsexteller · 1 year
Text
انا اسمي كريم عندي ٢٩ سنه و مراتي اسمها
شروق عندها ٢٧ سنه
احنا نعرف بعض من سنين من قبل الجواز
بكتير من ايام ثانوي قابلنا بعض بعد درس
قبل كده و اعجبنا ببعض و فضلنا مرتبطين
لحد ما كبرنا و اتجوزنا
و احنا صغيرين طبعا كانت هرموناتنا في
قمة نشاطها و كنا هايجين اغلب الوقت
مكالمات السكس كانت كل يوم تقريبا و
كتير اوي كنا بنتقابل و نخرج و ازنقها في
على سلم عماره او حته ضلمه و احك فيها و
اقفشلها و هي كانت مبسوطه و بعتتلي نودز
ليها كتير
في يوم كنت قاعد مع صحابي و افتكرتها و
هجت و معرفش ايه اللي جه على بالي اني
امسك موبايلي و افتح اتفرج على النودز
بتاعتها حالا كنت ساعتها في تالته كليه
و هي لسه داخله اولى و دخلت نفس كليتي
عشان تبقى معايا
و انا بتفرج و مندمج لقيت صاحبي و انتيمي
اسمه زياد عينه معايا ، زياد ده صاحبي من
زمان جدا و حاضر قصتي انا و شروق من زمان
، شروق ايامها غيرت لبسها خالص و بقت
بتلبس ضيق و قصير و تحب تمشي ترقص طيزها
في الشارع و من كتر ما لعبت في بزازها
كبرو و بقو جامدين و بتلبس توب ضيق عشان
بتحب تتباهى بيهم و في النودز بقى حاجه
تانيه خالص جسمها ابيض زي القشطه و
مشدود مفهوش غلطه و كسها كان نضيف بتهتم
بيه لاننا متعودين على بعض فبشوفه كتير
و كانت دايما حريصه انه يعجبني ده غير
بقى شكل طيزها في الاندرات اللي كانت
بتلبسها تهبل اي حد و بتتفنن في اختيار
البرا اللي تخلي الزب هيموت و ينيك
بزازها
كانت اول مره اخد بالي ان زياد هايج
عليها ده حتى مخدش باله اني شوفته و هو
بيبص معايا و الغريبه اني متدايقتش خالص
و استغربت جدا انا ليه مش متدايق يمكن
عشان صاحبي من سنين و انتيمي و شروق اصلا
تهيج اي حد فطبيعي لما يلمح صورتها يهيج
بس لقيت دماغي بتقولي قلب في الصور كمان
و شوف رد فعله
لقيت نفسي لا ارادي بعمل كده كل ما اقلب
و اجيب صورة اجمد من اللي قبلها ابص بطرف
عيني و اشوف رد فعلها الاقي عينه مش
قادره تفارق جسم حبيبتي و حرفيا بؤه
مفتوح من الهيجان عليها و لقيت نفسي
مبسوط جدا و هايج و انا في الوضع ده
محستش الاحساس ده قبل كده مع اني سمعت عن
الموضوع ده قبل كده و التحرر و الدياثه
بس كنت بحس ان انا مش كده
بعد كده شروق اتصلت بيا زياد اتوتر كده و
عمل نفسه بيبص في موبايله ، قومت بعدت
شويه و رديت عليها قولتلها انت فين
قالتلي داخله الكليه اهو قولتلها طب لما
تدخلي تعالي عايز اقولك حاجه و انا كنت
هايج على اخري و عايز احكيلها اللي حصل
لاننا بنحكي لبعض كل حاجه عادي مش
بنتكسف
جت و سلمت عليا و على زياد و هي متعوده
عليه فبتسلم عليه بالايد عادي بعد كده
وقفنا بعيد شويه و حكيتلها اللي حصل
عشان اشوف هتقول ايه لقيت رد فعلها مش زي
اللس توقعته خالص
فرحت جدا و قعدت تقولي شافني بقى و انا
لابسه ايه و هي بتضحك و مبسوطه وريتها
الصور اللي هو شافها لقيتها بتقولي ايه
ده في صور احلى من دي بكتير يا حبيبي
مفتحتهاش ليه قولتلها هو انت مش
متدايقه؟ قالتلي لا طبعا اتدايق ليه اي
بنت هتفرح لما تعرف ان الشباب بتهيج
عليها انت فاكر اني مبحبش كده؟ قولتلها
معرفش متكلمتش معاكي في الموضوع ده قبل
كده قالتلي اه طبعا بفرح جدا و بحب ده
اوي و مش بصاحب ولد في الكليه اصلا غير
لما اكون متاكده انه بيهيج عليا و بيبص
على جسمي
انا حسيت برعشه غريبه في جسمي اول مره
اسمع الكلام ده منها و مش عارف ايه
الاحساس ده احساس غريب فيه غيره و فرحه
في نفس الوقت ان حبيبتي جامده و الشباب
هتموت عليها معرفتش ارد عليها و هي
لاحظت ده و قالتلي حبيبي متقلقش انا كده
كده مبحبش غيرك الموضوع كله اني بتمتع
بده اوي بحب اشوف نظرة الشباب ليا و لو
دي حاجه بتدايقك قولي
اول حاجه جت على بالي ساعتها اني اقولها
الحقيقه اني فعلا مش متدايق بالعكس انا
مبسوط زيها و ان دي حاجه غريبه و المفروض
متبسطش راحت ضاحكه و قالتلي لا تتبسط
عادي عشان انت معاك واحده جامده شباب
كتير نفسه يجربها و غمزتلي فضحكت و
قولتلها عندك حق راحت قايلالي وري زياد
بقى الصور الجديده قولتلها طب مش
مكسوفه؟ قالتلي اتكسف من ايه ده صاحبك
من زمان اوي و عارفنا خليه يتبسط ايه
المشكله انا حقيقي معنديش مانع و لو
عايزني ابعتله انا نودز جديده قولي ،
الكلمه هزتني تاني و الفكره عجبتني و
دخلت دماغي بس خوفت اوافق قولتلها لا
انا هوريه بنفس الطريقه قالتلي ماشي انا
هروح لصحابي قولتلها تمام لقيتها رايحه
لشلتها فيها بنتين و هي التالته و معاهم
تقريبا ٦ ولاد افتكرت كلامها و قولت
اكيد كلهم نفسهم اوي في حبيبتي شروق و
هجت جدا و مبقتش عارف اجمع افكاري و لا
اعرف انا ليه مبسوط اوي كده
من يومها و انا مش ببطل تفكير في الموضوع
و بقت مكالمات السكس بيننا بنتخيل فيها
شباب تانيين معانا و اكتر الوقت كانت
بتجيب سيرة زياد و انا مكنتش بعترض ابدا
و حسيت ان الموضوع عاجبها هي كمان قولت
اكمل اشوف الدنيا هتوصل لايه و احنا
هايجين و بنتكلم قالتلي وريت زياد صور
جديده ليا؟ قولتلها لا لسه مجتش مناسبه
قالتلي ثواني و راجعه قولتلها ماشي و
قومت دخلت الحمام و رجعت فتحت لقيتها
باعتالي سكرين للشات اللي بينها و بين
زياد باعتاله فيها نودز لسه متصوراها
حالا و كتبتله اسفه بعتهالك بدل ما
ابعتها لكريم و بتضحك
انا اتوترت شويه بس كنت هموت و اشوف زياد
هيعمل ايه لما يشوفهم قالتلي ايه رايك
في الحركه دي قولتلها جريئه اوي
متوقعتهاش بصراحه قالتلي اصل الطقم ده
جديد و كنت عايزه كذا حد يشوفه هو فعلا
طقم جامد البرا اسود في اعمل و مكان
الحلمات قلبين شفافين و الاندر من ورا
فتله و من قدام قلب كبير شفاف مبين شفايف
كسها و هي باعتاله الصور عامله اوضاع
جامده عشان يشوف كل التفاصيل بعدها
بدقايق بعتتلي سكرين بالرد بتاع زياد و
انا قلبي مش على بعضه لقيته بيقولها
عادي ولا يهمك بس ممكن اخلي الصور دي
معايا و اوعدك مش هوريها لحد؟ راحت
قايلاله ليه؟ قالها بصراحه الصور
هيجتني جدا و انت جامده و محدش بعتلي
حاجه زي دي قبل كده راحت قايلاله مممم
ماشي موافقه يا زيزو احنا صحاب برده و
راحت ضاحكه و باعتاله صوره كمان من فوق
مبينه البرا و عامله انها بتبوسه راح
قايلها ممكن طلب؟ قالتله طبعا قالها
ممكن نفس الصورة دي من غير البرا؟ و لحد
هنا السكرينات خلصت لقيتها بتقولي
حبيبيييييي زياد يا روحي على اخره انا
هبقى معاه هو بقى شويه قولتلها معاه
ازاي قالتلي هريحه لحسن هو مولع و
بعتتلي سكرين كمان و هي فعلا مصورة
بزازها و باعتاهاله و هو بيترجاها تبعت
اكتر مخي اتجمد و قالتلي متقلقش يا
حبيبي اقفل انت بس انا لسه سهرانه حبه
قولتلها ماشي و قفلت و دخلت ضربت عشره من
احلى المرات في حياتي و انا عارف ان
حبيبتي و صاحبي بيعملو علاقه عالموبايل
دلوقتي و مش من ورايا حتى
لما صحيت الصبح لقيت نفسي لسه بفكر في
الموضوع بس كنت قلقان عمال اقول لنفسي
هو اللي حصل ده ممكن يأثر ازاي على
العلاقه بيني و بين شروق او اللي بيني و
بين زياد و بقيت خايف تحصل مشاكل خصوصا
ان زياد طيب جدا و على نياته و لما
قابلته الصبح و احنا رايحين الكليه حسيت
مكسوف مني و بيكلمني من غير ما يبصلي
فقلقي زاد
لحد ما شروق كلمتني و قالتلي انها عندها
محاضرة الصبح و هتيجي معانا فقولتلها
ماشي و قولت لزياد نستناها و لما جت دخلت
علينا بشخصيتها العاديه بتضحك و بتهزر و
سلمت عليا و على زياد و كسرت الجو
المكهرب اللس كان موجود و خليتنا على
راحتنا شويه
6 notes · View notes
ar-qesas24 · 1 month
Text
قصة سكس محارم مع اختي
1 note · View note
aflamdex1 · 1 year
Text
سكس طياز
اسمي خالد وعمري في ذلك الوقت 20 عام .المهم والدي متزوج من فتاة مصرية عمرها 22عام لكنه يكبرها كثيرا حيث كان عمره في الستينات,تعرفت عليها كثيرا لاني انا الوحيد من بين اخواتي الدائم لزيارة والدي رغم انه يكون في المؤسسة طوال القوت ومن هنا بداءت الرحليه الجميلة من ناحيتي واعتقد من ناحيتها,حيث اني اذهب في الصباح وفي كل الاوقات لاتعرف ماذا تريد وما ينقصها,وفي احد الايام وجدتها تبكي ,فقلت لها لماذا هذا البكاء اهناك شي يزعجك قالت:الغربة فانا غريبة ولا اتحمل الوحدة فقلت لها بشكل عفوي؟هل والدي نشيط ويجاريك,فقالت لم افهم قالت انت في عز الشباب وهو قد شاب والغريزة والشهوه تختلف بينكما هل هذا يزعجك فقالت نعم انه لا ينام معي الا في الاسبوعين مره واحده.
سكس مترجم اجنبي - محارم نيك الام - سكس مص زب - سكس مترجم - سكس مترجم عربي - سكس مصري
سكس عربي - افلام سكس - قصص سكس - نيك مصرية 2023 - سكس عربي 2023 - سكس مترجم رقص
بعد هذا النقاش ابتداءت اتقرب منها والوح بايري الذي ينتفخ كلما شاهدت طيزها الملفوف يلعب امامي عندما تمشي ولكن اقول انها زوجة ابي. في احدى المرات دخلت منزل والدي ولم اجد احدا وعندما تفصحت الغرف وجدتها نائمة على بطنها في سريرها وكانت تلبس شورتا فضفاض تبين منه كسها الناعم الوردي وتيشيرت ناعم شفاف.؟ المهم:سحبت نفسي سريعا غير مبالي من ما سيحدث لا حقا وجلست اتفرج على هذا الكس والطيز الدائري. واذا بها تصحوا من نومها,وتتفاجاء بوجودي قريبا حولها,وقالت:من اتى بك الى هنا قلت لم اجد احدا في المنزل ودب في الخوف حتى وصلت الى غرفتك ووجدتك متسطحه لا تشعرين باحد . فقالت:اذا هذه القصة :قالت نعم ,فقالت:لا انت وافق تتفرج علبى طيزي وعينيك على كسي,ذهلت من هذه الصدمه , فقالت:اعترف واعطيك ما تريد,قالت لها ما اريد,قالت :نعم عندها ايقنت اني سآكل هذا الكس الجميل بلساني, قالت :نعم انا كنت اتفرج عليك,فقالت الم اقل لك هذا,اطلب ماذا تريد. قلت:اريد ان اشاهد كسك الجميل ,فانبهرت من طلي وقالت انا زوجة والدك,قالت :واين يكن انت وحيده تحتاجين لمن يؤنسك ويداعب كسك ,قالت:نهم اني احتاج لهذا, عدك لاقفل الباب الرئيسي,وعندما عدك وجدتها تشلح ملابسها,وتلبس كلوت(بكيني)صغير جدا ذو خط داخل بين فلقات طيزها,لم اعد اصبر على ذلك فقمت بلحس كسها الى ان انزلت ما في جوفها. ثم قمت بلحس طيزها الى ان لانت فتحته وادخلت اصبعي لا وسعة,فاخذت بالصراخ وقالت ادخل زبك في طيزي
كس الاخت مترجم - بزاز امهات مترجم - افلام سكس - سكس عربي مصري - قصص سكس - سكس امهات
سكس مترجم - قصص سكس عربي - افلام سكس - سكس مترجم - قصص سكس محارم - سكس امهات مصري
وقمت على الفور ووضعتها وضعة الكلب وادخلت راس زبي في طيزها إلى ان دخل بالكامل وهي تان من الشهوة وتقول ان زبك كبير لااتحمله اخرجة ارجوك لكني تركته يذهب ويعود في طيزها الى ان انزلت مرة اخرى فدفقت الحليب على طيزها وظهرها . لكنها لم تكتفي ,فنامت على ظهرها .وقالت ان زبك كبير لم اتوقعة دعة في كسي يمرح,رفعت ارجلها واخذت راسه يداعب شفتي كسها الوردي الى ان ادخلتها لانه كان لزجا ناعما,وانا انيكيها مع كسها واهزها بقوه اصبح طيزها يصدر اصوانا من التوسع فقالت ادخل اصابعك في طيزي وانت تنيكني. وما لبثت الى وانزلت ماء كثيرا على زبي,الذي لم يتواني فرفعته ليكب ذلك الحليب مرة اخرى على بطنها ونهديها الصغيرتين.
سكس عربي نيك - نيك كس مرات الاب  - محارم مص زب مترجم - سكس اجنبي نار - نيك كس ميلف -
ينيك حبيبته - نيك ساخن - نيك بورنو جديد - سكس طياز امهات - نيك امهات سكس - نيك مترجم عربي -
الغريب اني وجدت طيزها مفتوح قالت لها:الم ينيكك غيري قال لا . قالت اذا اردت ان انيكك باستمرار قولي لي الحقيقة قالت نعم عندما كنت صغيرة في مصر كان جارنا فواد ينيكني دائما مع طيزي لكنه لم يلمس كسي غيروالدك وانت. قالت لي اذا اردت ان تنيكني فاتي معك زب صناعي انا اريدة
12 notes · View notes
arabicsexteller · 1 year
Text
روايه
زوجتي موظفة في اوتيل كبير في وسط البلد اسمها نجلاء عندها 28 سنة وطبعا بحكم شغلها بتلبس ملابس شبه عارية ومثيرة بشكل ملفت انا حولت امنعها من شغلها بس مقدرتش هي شخصيتها قوية جدا ومفيش حد بيقدر يمشي عليها كلام حتي ابوها واخواتها بل بالعكس هي اللي غالبا كانت بتمشي كلامها عليهم وبعد جوزاي منها بردو كلامها هي اللي بيمشي في البيت.
وفي يوم من الايام كنت متفق مع زوجتي اني هبات الليلة دي عند والدتي عشان كانت تعبانة شوية بس لما روحت لامي لقيت صحتها اتحسنت عشان كدا قررت اني ارجع البيت تاني ,الساعة كانت علي حدود 10 بالليل فتحت الباب وفوجئت بزوجتي قاعدة مع شاب اسمر جسمه مفتول العضلات وطويل اوي وهي كانت لابسه قميص نوم احمر مغطي نص طيازها بالعافيةو شافف جسمها الابيض ولابسه برا يدوب مغطي حلمات بزازها بالعافية وظاهر من تحت قميص النوم الشيفون الخفيف اللي لابساه ,والكيلوت كان فتله ومحشور بين فرادي طيازها وهي ماشية كانت طيازها بتصقف من كبرها.
الشاب الاسمر كان لابس ملابسه بالكامل بس هي كانت قاعدة ومزنوقه فيه وحاطه وركها علي وركه وسمانة رجليها علي زبه وبيضانة.
اول ما شافتني واقف وراهم اندهشت ومقدرتش تتكلم فأستأذنت الشاب الاسمر وخلته يمشي وراحت وراه عالباب وهو عالباب لطعها بوسه في شفايفها قدامي وهي بتضحك معاه وقالتله يبقي ييجي بكرة.
رجعت من عالباب تزعق وتقولي انت موش كنت هتقعد عند امك ايه اللي جابك دلوقتي فقلتلها هو انتي كمان اللي زعلانة ,نفسي افهم مين دا وكان بيعمل ايه هنا وكنت قاعده معاه وانتي لابسه الهدوم دي ازاي انا كنت حاسس اني واقف قدام شرموطة في فيلم اباحي.
قالتلي “دا عشيقي انا وبينيكني اكتر مما انت بتنيكني وشغال معايا في الاوتيل وبيزنقني في الحمام بتاع الاوتيل وبيفشخني نيك لو تحب اوريك فيديوهاتي معاه اوريهملك ,اوعي تكون فاكر انك عشان جوزي يبقي مفيش زب هيدخل في كسي غير زبك ,لا اصحي وفوق انا ست متحررة مفيش راجل يمشي كلمة عليا ,الرجالة كلهم تحت جزمتي وانت اولهم ولو موش عاجبك اتفضل غور من البيت بدل ما اجيبلك الشرطة”
طبعا الشقة بتاعتها بالفعل ومقدرتش انطق بكلمة واضريت انسحب من الحوار وروحت علي الاوضة عشان انام فقالتلي لا انا هتصل بهشام -اللي هو الشاب الاسمر – واخليه يرجع تاني هنا عشان ينيكني روح انت نام في الصالة او في الحمام موش عاوزة اشوف وشك طول ما عشيقي هنا وبالفعل مفيش خمس دقايق ورجع هشام تاني ودخل مع مراتي اوضتنا عشان ينيكها وفضلت انا في الصالة بس وهشام بينيك مراتي جوه بدأت احس بأحساس غريب وبدأ زبي يقف بشكل لا ارادي وخصوصا وانا سامع تأوهات مراتي وهي بتتناك من هشام عشيقها جوه الغرفة ,قربت من الباب وبصيت من خرم المفتاح لقيت مراتي قالعه هدومها كلها وهشام نايم علي السرير وزبه واقف زي السيف تخين اوي ومنفوخ وطرف زبه منفوخ عالاخر والعروق بارزة من زبه من كل ناحية ,
مراتي كانت ماسكه زب هشام بايديها وعماله تحكه وتفركه وبعد كدا بدات تتف -تبصق- عليه لحد ما غرقته بالكامل وبقي زبه مبلول بتفافة زوجتي الشرموطة لقيتها قامت وعدلت زب هشام ووجهته ناحية كسها ونزلت مره واحدة علي زبه ,زب هشام خرق كس مراتي وهي عماله تتأوه من المحنة فضلت مراتي تتطلع وتنزل علي زب هشام لحد ما هشام قذف المني بتاعه في كس مراتي ,مراتي نزلت من علي زب هشام ومسكت زبه مره تاني وفضلت تمص فيه لحد ما رجع وانتصب اكتر من الاول فليت هشام سحب مراتي ونزلها علي السرير ونيمها علي ضهرها وجذبها علي طرف السرير وحط رجليها في كتافه وبدأ ينيك مراتي في كسها للمره التانية وهي عماله تتاوه لحد ما لقيت مراتي عماله تصوت من الشهوة وقذفت كم كبير من السوايل غرقت بيها جسم هشام الاسمر وهو عماله يخبط في لحم مراتي وزبه مغروس في كس نجلاء مراتي وهي عماله تستمتع وهو هايج عليها نار لحد ما قذف هو التاي للمره التانية في كس مراتي وفضل سايب زبه في كسها ونام جنبها وهو حاضنها وزبه مغروس في كسها
9 notes · View notes
ar-qesas24 · 1 month
Text
قصة سكس محارم
0 notes
aflamdex1 · 1 year
Text
قصص جنسية 5
اسمي خالد وعمري في ذلك الوقت 20 عام .المهم والدي متزوج من فتاة مصرية عمرها 22عام لكنه يكبرها كثيرا حيث كان عمره في الستينات,تعرفت عليها كثيرا لاني انا الوحيد من بين اخواتي الدائم لزيارة والدي رغم انه يكون في المؤسسة طوال القوت ومن هنا بداءت الرحليه الجميلة من ناحيتي واعتقد من ناحيتها,حيث اني اذهب في الصباح وفي كل الاوقات لاتعرف ماذا تريد وما ينقصها,وفي احد الايام وجدتها تبكي ,فقلت لها لماذا هذا البكاء اهناك شي يزعجك قالت:الغربة فانا غريبة ولا اتحمل الوحدة فقلت لها بشكل عفوي؟هل والدي نشيط ويجاريك,فقالت لم افهم قالت انت في عز الشباب وهو قد شاب والغريزة والشهوه تختلف بينكما هل هذا يزعجك فقالت نعم انه لا ينام معي الا في الاسبوعين مره واحده.
سكس مترجم اجنبي - محارم نيك الام - سكس مص زب - سكس مترجم - سكس مترجم عربي - سكس مصري
سكس عربي - افلام سكس - قصص سكس - نيك مصرية 2023 - سكس عربي 2023 - سكس مترجم رقص
بعد هذا النقاش ابتداءت اتقرب منها والوح بايري الذي ينتفخ كلما شاهدت طيزها الملفوف يلعب امامي عندما تمشي ولكن اقول انها زوجة ابي. في احدى المرات دخلت منزل والدي ولم اجد احدا وعندما تفصحت الغرف وجدتها نائمة على بطنها في سريرها وكانت تلبس شورتا فضفاض تبين منه كسها الناعم الوردي وتيشيرت ناعم شفاف.؟ المهم:سحبت نفسي سريعا غير مبالي من ما سيحدث لا حقا وجلست اتفرج على هذا الكس والطيز الدائري. واذا بها تصحوا من نومها,وتتفاجاء بوجودي قريبا حولها,وقالت:من اتى بك الى هنا قلت لم اجد احدا في المنزل ودب في الخوف حتى وصلت الى غرفتك ووجدتك متسطحه لا تشعرين باحد . فقالت:اذا هذه القصة :قالت نعم ,فقالت:لا انت وافق تتفرج علبى طيزي وعينيك على كسي,ذهلت من هذه الصدمه , فقالت:اعترف واعطيك ما تريد,قالت لها ما اريد,قالت :نعم عندها ايقنت اني سآكل هذا الكس الجميل بلساني, قالت :نعم انا كنت اتفرج عليك,فقالت الم اقل لك هذا,اطلب ماذا تريد. قلت:اريد ان اشاهد كسك الجميل ,فانبهرت من طلي وقالت انا زوجة والدك,قالت :واين يكن انت وحيده تحتاجين لمن يؤنسك ويداعب كسك ,قالت:نهم اني احتاج لهذا, عدك لاقفل الباب الرئيسي,وعندما عدك وجدتها تشلح ملابسها,وتلبس كلوت(بكيني)صغير جدا ذو خط داخل بين فلقات طيزها,لم اعد اصبر على ذلك فقمت بلحس كسها الى ان انزلت ما في جوفها. ثم قمت بلحس طيزها الى ان لانت فتحته وادخلت اصبعي لا وسعة,فاخذت بالصراخ وقالت ادخل زبك في طيزي
كس الاخت مترجم - بزاز امهات مترجم - افلام سكس - سكس عربي مصري - قصص سكس - سكس امهات
سكس مترجم - قصص سكس عربي - افلام سكس - سكس مترجم - قصص سكس محارم - سكس امهات مصري
وقمت على الفور ووضعتها وضعة الكلب وادخلت راس زبي في طيزها إلى ان دخل بالكامل وهي تان من الشهوة وتقول ان زبك كبير لااتحمله اخرجة ارجوك لكني تركته يذهب ويعود في طيزها الى ان انزلت مرة اخرى فدفقت الحليب على طيزها وظهرها . لكنها لم تكتفي ,فنامت على ظهرها .وقالت ان زبك كبير لم اتوقعة دعة في كسي يمرح,رفعت ارجلها واخذت راسه يداعب شفتي كسها الوردي الى ان ادخلتها لانه كان لزجا ناعما,وانا انيكيها مع كسها واهزها بقوه اصبح طيزها يصدر اصوانا من التوسع فقالت ادخل اصابعك في طيزي وانت تنيكني. وما لبثت الى وانزلت ماء كثيرا على زبي,الذي لم يتواني فرفعته ليكب ذلك الحليب مرة اخرى على بطنها ونهديها الصغيرتين.
سكس عربي نيك - نيك كس مرات الاب  - محارم مص زب مترجم - سكس اجنبي نار - نيك كس ميلف -
ينيك حبيبته - نيك ساخن - نيك بورنو جديد - سكس طياز امهات - نيك امهات سكس - نيك مترجم عربي -
الغريب اني وجدت طيزها مفتوح قالت لها:الم ينيكك غيري قال لا . قالت اذا اردت ان انيكك باستمرار قولي لي الحقيقة قالت نعم عندما كنت صغيرة في مصر كان جارنا فواد ينيكني دائما مع طيزي لكنه لم يلمس كسي غيروالدك وانت. قالت لي اذا اردت ان تنيكني فاتي معك زب صناعي انا اريدة
5 notes · View notes
arabicsexteller · 2 years
Text
روايه
اسمي وائل عندي 30 سنة قاعد في مدينة نصر انا ومراتي شيماء وبدلعها بقولها ياشوشو
شيماء عندها 23 سنة لسه صغيرة وجسمها صغير بس نار من اللي زبك يحب يقعد ينيك فيه وميزهقش وتحب انك تجيب كل لبنك جوا كسها وتشوفه وهو بينزل ورجليها بتترعش كده
انا اكتشفت بعد سنة جواز اني مش بستمتع بنيك مراتي على قد ما بستمتع اني بتخيلها وهي بتتناك من ناس غريبة قدامي وبيمسكوا في لحمها الطري ينهشوا فيه وينيكوا كل خرم في طيزها
انا وشيماء بنشتغل في نفس البنك بس في اقسام مختلفة، ف انا معاها على طول في الراحة والجاية
شيماء محجبة ومش بتلبس ضيق خالص وعلى طول لبسها واسع ومش مغريبة مع ذلك فيه اتنين اعرفهم معانا في الشغل عنيهم عليها على طول، وعرفت اني ديوث ومش بغير على مراتي وبستمتع وانا بفكر فيها وهي بتتناك لما عرفت اول مرة ان احمد وسعد بيبصوا على مراتي بصات مش كويسة وانا مكنش فارق معايا
كنت ساعات بروح البيت ادخل الحمام اتخيل ان شيماء بتتناك جماعي من احمد وسعد في خرم طيزها وكسها واضرب عشره
شيماء وصلت لمرحلة انها مبتقش تتمتع معايا في السرير لان مكنش عندي شهوه خالص انيكها وهي بدأت تحس بكده بس مكنتش بتقول لأنها كانت كويسة بس كل ست وليها احتياجتها وانا بحبها ودي مراتي برضه ولازم ابسطها واراضيها
روحت كلمت احمد لانه كان اكتر واحد بيبص على مراتي وقولتله على كل حاجة وهو وافق طبعا اكيد هينيك مراتي قدامي ومراتي صغيرة وجسمها يتناك ويتحب
وقولتله لو يعرف يقنع سعد كمان انه يجي ونخليها سكس جماعي وانا هتكلم مع شيماء وهفهمها على كل حاجة بس هي بتحب اللعب يعني هتيجي في الاول تقولكم لا لا وتصرخ بس دي طريقة لعبها هو ده اللي بيسخنها وبيخلي كسها يتبل ويهيج
قالي ماشي وانا هحاول اقوله وهنجيلك النهاردة الساعة 7 بليل الشقة
انا كنت عارف ان شيماء كانت رايحة تجيب لبس وكانت هترجع على الساعة 6 ف انا روحت وجهزت اوضة النوم وظبطت كل حاجة واستينتها تيجي
انا عارف ان شيماء صغيرة ومش هتفهم اللي انا هعمله فيها بس في اخر الليلة هتنبسط وهتتكيف وهتتمنى مني اني اعمل كده معاها كل ليلة
شيماء اتأخرت والساعة جت 7 ونص و احمد وسعد موجودين في البيت مستنين لغاية لما هي جت
شيماء داخلة بالطرحة بتاعتها البنفسجي والبلوزة السودا والبنطلون الأسود وحاطة روج واحمر خدود ومظبطه نفسها على الاخر وهي معندهاش فكرة انها هتتفشخ من فحلين وهتتناك قدام جوزها وانا هقعد اتفرج وهمتع نفسي
شيماء: ايه ده احمد وسعيد ايه اللي جابكم هنا؟
انا: زي م انا قولتلكم اهو يارجالة هي بتبدأ كده وهي مظبطه نفسها ايه عليكم
احمد: لا مكدبتش يا وائل مراتك دي وتكة وتكة يعني
شيماء: ايييه؟ ايه اللي بيتقال ده؟ انتم بتعملوا ايه في بيتي وايه وتكة دي؟ وائل هو ايه اللي بيحصل فهمني؟
انا: شوشو حبيبتي انتي عارفه اني بحبك وعارفه اني هعمل اي حاجة عشان اسعدك، انا عايزك تسيبي نفسك على الاخر واحمد وسعد هيعملوا كل حاجة انا مش عايزك تقاومي خالص
شيماء مش فاهمه اي حاجة خالص وواقفة مكانها مش عارفه تعمل ايه ولا فاهمه هي المفروض تعمل ايه، احمد وسعد قاموا شالوها على كتافهم ودخلوها اوضة النوم. انا حطتلهم كلوت من كلوتتها في اوضه النوم عشان لو بدأت تصوت يحطوه في بوءها عشان يخسرها
شيماء عماله بتصوت مش فاهمه ايه اللي بيحصل وبتعيط وعايزاني انجدها وانا زبي واقف مش قادر استنى على اللي هيحصل
احمد وسعد رزوعها على السرير ومسكوا الكلوت الاحمر الدانتيل الشفاف وحطوه في بوءها غصب عندها وبدأو يقلوعها حاجة حاجة بس كانوا هيجانين ومش قادرين انا شايف زبهم واقف من البنطلون مش عارفين يمسكوا نفسهم
قطعوا البلوزة من عليها بزازها بدات تبان من البرا الاصفر اللي كانت بتلبسه. سعد قعد يمص في حلمتها ويلحسهم واحمد نزل على البنطلون فرتكه 100 حته عشان مش قادر يستنى على كس مراتي اكتر من كده
وشيماء بتصوت مش فاهمه اي حاجة بتحصل ف روحت قربتلها وسعد بيحلس في حلماتها واحمد بيحسس على فخادها وقولتلها متقلقيش انا مش هعمل اي حاجة توجعك او تضرك انا عايزك تستمتعي عشان انا مش هعرف اديكي المتعة دي
هي فضلت تحاول تقاوم بس احمد وسعد عرفوا يهدوها لغاية لما قلعوها كل حاجة وسابوا الطرحة اللي هي لابساها وانا قولتلهم يسيبوها وعملتلهم تحدي اللي يعرف ينيك شيماء لدرجة ان الطرحة تقع لوحدها من قوة النيك هخليه يجي ينيكها تاني فرحوا اوي وبدأو يخدوا ادوار على كس مراتي
اول زب يدخل مراتي بعد زبي كان زب احمد الكبير التخين، شيماء كانت بتحاول تصرخ بس اول لما زب احمد دخل سكتت خالص وحست بزب راجل تخين سخن دخل يدفي كسها من الحرمان اللي هي كانت عايشة فيه وبدأت تنهأ وتستمتع بزب احمد الكبير، وقعد ينيك فيها حبة حلوين لغاية لما سعد قال انا مش قادر انا عايز انيك بوءها وراح شال البانتيز بتاعها ودخل زبه على طول وقعد يطلعه ويدخله جامد وهي مش قادرة تاخد نفسها بس متمزجة ومبسوطة ان فيه زبين دلوقتي بيهنوها زب بيدفي كسها الهيجان وزب مالي بوءها
احمد ساب كس شيماء لسعد شوية وبدل الدور وراح خلى شيماء تمصمصله زبه وتنضفه وتدوء شهد كسها اللذيذ وهي بتنهأ ومش مصدقه نفسها، بس سعد اول لما دخل كس شيماء لقيته هاج مره واحدة وقعد ينيك فيها بقوة شديدة اول مره اشوفها السرير بدأ يتهز وبزازها بتترج جااااامد وبيخبطوا في بعض وهي بتصرخ من الانبساط والسعادة وهو ماسك رجليها فاشخهم عن بعض وعمال داخل طالع في كس مراتي بسرعه كبيرة وقوة اكبر ولدرجة انها نطرت مرتين وهو بينكها ورجليها بتترعش مش قادرة وهوعمال مكمل جامد لدرجة ان الطرحة فكت فعلا وشعرها ظهر قدامهم وسعد مكمل فيها لغاية لما وصل لاخرة واجبهم على بطنها وراح مقدم عليها وبايسها من شفايفها ومدي بزازها حتت قلم وقالها انا وقعتلك الطرحة يعني هشوفك تاني ياشوشو ابقي جهزيلي خرم طيزك المرة الجاية وهننبسط اوي
وراح واخد هدومة ومشي
بس احمد لسه مخلصش واتضايق اوي ان سعد هو اللي وقعلها الطرحة وقرر انه هياخد حقة ناشف من كس مراتي دلوقتي وقعد ينيك فيها ساعة متواصل مسبش وضعية مجربهاش وشيماء مكنتش قادرة خلاص على اخرها مش قادرة تتحرك ولا قادرة تتكلم وكسها بيحاول ياخد نفسه من كتر النيك اللي شافوه لغايه لما احمد جابهم على وشها وشعرها وخلاها تلحس لبنه من على زبه عشان ميبقعش البوكسر اللي هو بيلبسه
بعد لما مشيوا قولتلها شوفتي بقى اني صح وقولتلك انك هتنبسطي وهتستمتعي؟
قالتلي انا عايزه من ده كل يوم مش قادرة مش قادرة ياوائل عايزه من ده كل يوم عايزه اصحابك ييجوا ينكوني كده ويمرمطوني وعايزه سعد وزبه كل يوم مش قادرة
ومن ساعتها شيماء بقت تبعتلي صور عريانه ليها عشان اوريها لصحابي ويسخنوا عليها وينيكونا وبتقولي انشرهم على النت وقولهم لو حد قابلني يقولي ياشوشو وانا همتعه في اقرب حمام هلاقيه في الشارع وهصورلك ياوائل ياحبيبي وهبعتلك وانا بمص لغريب وبشرب لبنه السخن المولع
5 notes · View notes
arabicsexteller · 2 years
Text
روايه
زوجتي موظفة في اوتيل كبير في وسط البلد اسمها نجلاء عندها 28 سنة وطبعا بحكم شغلها بتلبس ملابس شبه عارية ومثيرة بشكل ملفت انا حولت امنعها من شغلها بس مقدرتش هي شخصيتها قوية جدا ومفيش حد بيقدر يمشي عليها كلام حتي ابوها واخواتها بل بالعكس هي اللي غالبا كانت بتمشي كلامها عليهم وبعد جوزاي منها بردو كلامها هي اللي بيمشي في البيت.
وفي يوم من الايام كنت متفق مع زوجتي اني هبات الليلة دي عند والدتي عشان كانت تعبانة شوية بس لما روحت لامي لقيت صحتها اتحسنت عشان كدا قررت اني ارجع البيت تاني ,الساعة كانت علي حدود 10 بالليل فتحت الباب وفوجئت بزوجتي قاعدة مع شاب اسمر جسمه مفتول العضلات وطويل اوي وهي كانت لابسه قميص نوم احمر مغطي نص طيازها بالعافيةو شافف جسمها الابيض ولابسه برا يدوب مغطي حلمات بزازها بالعافية وظاهر من تحت قميص النوم الشيفون الخفيف اللي لابساه ,والكيلوت كان فتله ومحشور بين فرادي طيازها وهي ماشية كانت طيازها بتصقف من كبرها.
الشاب الاسمر كان لابس ملابسه بالكامل بس هي كانت قاعدة ومزنوقه فيه وحاطه وركها علي وركه وسمانة رجليها علي زبه وبيضانة.
اول ما شافتني واقف وراهم اندهشت ومقدرتش تتكلم فأستأذنت الشاب الاسمر وخلته يمشي وراحت وراه عالباب وهو عالباب لطعها بوسه في شفايفها قدامي وهي بتضحك معاه وقالتله يبقي ييجي بكرة.
رجعت من عالباب تزعق وتقولي انت موش كنت هتقعد عند امك ايه اللي جابك دلوقتي فقلتلها هو انتي كمان اللي زعلانة ,نفسي افهم مين دا وكان بيعمل ايه هنا وكنت قاعده معاه وانتي لابسه الهدوم دي ازاي انا كنت حاسس اني واقف قدام شرموطة في فيلم اباحي.
قالتلي “دا عشيقي انا وبينيكني اكتر مما انت بتنيكني وشغال معايا في الاوتيل وبيزنقني في الحمام بتاع الاوتيل وبيفشخني نيك لو تحب اوريك فيديوهاتي معاه اوريهملك ,اوعي تكون فاكر انك عشان جوزي يبقي مفيش زب هيدخل في كسي غير زبك ,لا اصحي وفوق انا ست متحررة مفيش راجل يمشي كلمة عليا ,الرجالة كلهم تحت جزمتي وانت اولهم ولو موش عاجبك اتفضل غور من البيت بدل ما اجيبلك الشرطة”
طبعا الشقة بتاعتها بالفعل ومقدرتش انطق بكلمة واضريت انسحب من الحوار وروحت علي الاوضة عشان انام فقالتلي لا انا هتصل بهشام -اللي هو الشاب الاسمر – واخليه يرجع تاني هنا عشان ينيكني ��وح انت نام في الصالة او في الحمام موش عاوزة اشوف وشك طول ما عشيقي هنا وبالفعل مفيش خمس دقايق ورجع هشام تاني ودخل مع مراتي اوضتنا عشان ينيكها وفضلت انا في الصالة بس وهشام بينيك مراتي جوه بدأت احس بأحساس غريب وبدأ زبي يقف بشكل لا ارادي وخصوصا وانا سامع تأوهات مراتي وهي بتتناك من هشام عشيقها جوه الغرفة ,قربت من الباب وبصيت من خرم المفتاح لقيت مراتي قالعه هدومها كلها وهشام نايم علي السرير وزبه واقف زي السيف تخين اوي ومنفوخ وطرف زبه منفوخ عالاخر والعروق بارزة من زبه من كل ناحية ,
مراتي كانت ماسكه زب هشام بايديها وعماله تحكه وتفركه وبعد كدا بدات تتف -تبصق- عليه لحد ما غرقته بالكامل وبقي زبه مبلول بتفافة زوجتي الشرموطة لقيتها قامت وعدلت زب هشام ووجهته ناحية كسها ونزلت مره واحدة علي زبه ,زب هشام خرق كس مراتي وهي عماله تتأوه من المحنة فضلت مراتي تتطلع وتنزل علي زب هشام لحد ما هشام قذف المني بتاعه في كس مراتي ,مراتي نزلت من علي زب هشام ومسكت زبه مره تاني وفضلت تمص فيه لحد ما رجع وانتصب اكتر من الاول فليت هشام سحب مراتي ونزلها علي السرير ونيمها علي ضهرها وجذبها علي طرف السرير وحط رجليها في كتافه وبدأ ينيك مراتي في كسها للمره التانية وهي عماله تتاوه لحد ما لقيت مراتي عماله تصوت من الشهوة وقذفت كم كبير من السوايل غرقت بيها جسم هشام الاسمر وهو عماله يخبط في لحم مراتي وزبه مغروس في كس نجلاء مراتي وهي عماله تستمتع وهو هايج عليها نار لحد ما قذف هو التاي للمره التانية في كس مراتي وفضل سايب زبه في كسها ونام جنبها وهو حاضنها وزبه مغروس في كسها
0 notes