Tumgik
Tumblr media
Çoook uzun zamandır paylaşım yapmadığımızı fark ettik. Nedenlerimiz şu şekil 💁‍♀️ -Sıcaklar ☀️🔥 -Dünya Kupası ( 🇩🇪 üzdün bizi @dfb_team seviyoruz seni @manuelneuer ) -Spoiler olmasın diye önceki gezilerden bir şeyler paylaşmak istemememiz (Şukufe'ye söylemeyin bunu size söylediğimi ama böyle kuzeylerden kuzeylerden 🇳🇴🇸🇪) -Önümüzdeki gezinin planlamasıyla uğraşmamız 🙆‍♀️ (geziLER aslında ama ilk yolculuğu atlatmadan diğerlerine geçemedik) Yarın yola çıkıyoruz. Başka ülkelerde başka şehirleri keşfe devam ediyoruz. ✈️ Yurtiçi seyahat planlayanlara geçen yıl bu zamanlar Kars'a gittiğimizi hatırlatmak da istiyoruz. Nasıl gittik, neler yaptık ve nereleri gördük heeeepsini blogumuzda açıkladık (Şukufe yazdı ben onay verdim yani). Profildeki linke tıkladıktan sonra yapmanız gereken tek şey okumak 🤷‍♀️ -Firuze . #travel #seyahat #travelblogger #blogger #karsrail #ankara #kars #doğuekspresi #aniharabeleri #çıldırgölü #karskalesi #gezgin #gezginkadinlar #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)
Tumblr media
Yok mu merdivenlerle ilgili şöyle güzel bi yazı? Yani bizim güzel yazılarımız var, profildeki linkte. Belki bakmak istersiniz 💁‍♀️ Bu merdivenlerin güzel olmasının sebebi: görünürde insan yok. En azından bizim için ilk sebebi bu 🙆‍♀️ İnsansız alanlara bayılırız çünkü. B A Y I L I R I Z 🚂♥️ . #gezi #travel #travelblogger #gezginkadinlar #gezgin #ankara #karsrail #doğuekspresi #tcdd #seyahat #introvert #firuzesukufe . (at Ankara Gar)
2 notes · View notes
Tumblr media
Neey? Sonunda yazı mı gelmiiiş?? Evet geldi. Profilde, linkte 💁‍♀️ Hem de Kars yazısı... Okurken de tıpkı yolculuğumuzda olduğu gibi arkada @evrencangunduz çalsın. Neticede bunların hepsi birer Ani. Ay yani #bunlarınhepsibireranı . #gezi #travel #travelblogger #seyahat #gezgin #gezginkadinlar #kars #karsrail #doğuekspresi #erzurum #evrencangündüz #aniharabeleri #çıldırgölü #karskalesi #introvert #firuzesukufe . (at Kars, Turkey)
Thelma (2017)
Neden bir film afişi? Çünkü bahsetmeyi unuttuğumuz bir şey var. Hani dedik ya Instagram’da story paylaşıyoruz, ölmediğimizi görebiliyorsunuz diye... İşte bir ara beraber izlediğimiz filmleri puanlamaya karar verdik (Spoiler vermeyecek şekilde yorum da yapmaya çalışıyoruz.)
Thelma ilk puanladığımız film. İlk izlediğimiz film elbette değil. Hatta beraber izlediğimiz ilk filmi hatırlamıyorum bile (Belki Şukufe hatırlıyordur.) Ama hani olur da ne puan vermişiz merak ederseniz hesabımıza uğrayabilirsiniz (Bu sefer link bırakıyorum: www.instagram.com/firuzesukufe/ ).
Instagramdaki paylaşımlarımız dışında Blogumuzda da izlediğimiz filmlerin listesi var. Bakanlar görememiş olabilir. Sağda gadget olarak ekli. Yani (bilgisayardan giriş yapıyorsanız) sağdaki karartıya geldiğinizde ikinci sıradaki dörtgende Filmler başlığına tıkladığınızda beraber ilk gezimize çıktığımız andan sonra “beraber” izlediğimiz her film kronolojik olarak sıralı. İzledikçe ekliyoruz. Son izlediğimiz üstte olacak şekilde bu liste uzayıp gidecek gibi görünüyor. (Blog linki profilimizde var ama hooop buraya da bırakayım: https://firuzesukufe.blogspot.com )
Şimdilik diyeceklerim bu kadaaar!
-Firuze
Tumblr media
Union Church of İstanbul Uzun zamandır bir şeyler paylaşmadığımızın farkındayız. Daha doğrusu paylaşamadığımızın. Yoğunluklar asla bitmez biliyoruz bu nedenle sonraki yazımız için haftaya buluşup kafa yoracağız. Blog’umuzu okuduysanız sonraki yazının Kars ile ilgili olacağını tahmin etmişsinizdir. Evet hala bitiremedik. Yazamadığımız süreçlerde bir kaç gezi planı da yaptık. If everthing goes as planned 5-6 şehir gezmeyi düşünüyoruz. We will see... Yaşayıp yaşamadığımızı kontrol etmek için Instagram’a bakabilirsiniz (@firuzesukufe), arada story paylaşıp “Ölmedik, hayattayız.” mesajımızı veriyoruz :)
2 notes · View notes
Tumblr media
Bol gezmeli tatiller yaklaşıyordur umarım hepimiz için 💁‍♀️ Bizim planlarımızı gerçekleştirebilmemiz için pasaportlarımız hazır. Bu yazki maceralarımızı da seneye okursunuz artık 🤦‍♀️ . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #erzurum #introvert #firuzesukufe . (at Erzurum Çifte Minareli Medrese)
Tumblr media
Konum neden böyle çıkıyor anlam veremedim. Aaa spoiler Erzurum'a da gittik 🙋‍♀️ Cağ yedi Şukufe. Gittiğimiz yerin güzel değildi galiba pek beğenmemişti. Birkaç saatliğine uğradık zaten. . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #erzurum #introvert #firuzesukufe . (at Erzurum Çifte Minareler Etnografya Müzesi)
Tumblr media
Çıldır'da da ne güzel hayvanlar görmüşüz 💚 Bu arkadaş keşke beni yiyecekmiş gibi bakmasaydı. Biraz korkutucuydu ama hepsi çok sevimli 🐄 -Firuze . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #introvert #çıldırgölü #firuzesukufe . (at Çıldır gölü)
Tumblr media
Dün bu bebiş annesinin arkasında görünmüyordu tam. Bugün tatlışlığını görün 💚🐎 . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #çıldırgölü #introvert #firuzesukufe . (at Çıldır gölü)
Tumblr media
Doğayı ve hayvanları seviyoruz, koruyoruz 💚🐎 . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #çıldırgölü #introvert #firuzesukufe . (at Çıldır gölü)
Tumblr media
Çıldır'a geçtik sonunda 💁‍♀️ Gittiğimizde hava yine çok güzeldi. Manzara açısından mükemmeldi yani. Şukufe güneşi pek sevmediği için havanın güzel olması kısmına katılmayacaktır. Karşıdaki dağlarda kar da vardı. Mis mis 🙆‍♀️ Trenleri sevdiğimiz kadar kar da seviyoruz ❄️ . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #çıldırgölü #gezginkadinlar #visitturkey #introvert #firuzesukufe . (at Çıldır gölü)
Tumblr media
Veee işte o meşhur Imstagramlık Ani fotoğraflarının çekildiği yer. Arkanızda Arpaçay Türkiye-Ermenistan sınırını çizerken fotoğraf çekilmeniz çok doğal çünkü manzara harika oluyor. Bizim de öyle bir fotoğrafımız var ama buralarda göremeyeceksiniz 🙅‍♀️ . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #aniharabeleri #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)
Tumblr media
Ani paylaşımlarımızı bitirdikten sonra Çıldır paylaşımlarına geçeceğiz. Bu kadar çok olmasını beklemeyin tabii. Doğu Ekspresi yazımızı hala okumadıysanız profilimizde link var. Biliyorum zor geliyor, profile gireceksiniz de linke tıklayacaksınız da... Bir de bütün bunları yaptığınız yetmiyormuş gibi okuyacaksınız. Gerçekten zor. . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #aniharabeleri #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)
Tumblr media
Çooook yoğunuz. Bu nedenle yeni yazı yazamadık. Ama Kars gezimizde Kars Kalesi'ne, Ani'ye, Çıldır'a ve bir de bonus olarak Erzurum'a uğradık. Bu da ufak spoiler olsun 🙆‍♀️ Yeni yazıyı iki haftaya yazarız diye düşünüyorum ama bizim işimiz de hiç belli olmuyor ki... Geçen gün biletini Kasım ayında aldığımız Camel konserindeydik. Onun da büyüsünden çıkabilmiş değiliz. Ha "Bu kadar yoğunsunuz madem neden konserdeydiniz?" diye soracak olursanız, tekrarlıyorum, bileti kasımda almıştık. Yani buradan çıkaracağımız şey çooook uzun zaman öncesinden planlar yapabildiğimiz. 🙋‍♀️ Daha ne planlar yaptığımızı bilseniz... . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #aniharabeleri #camel #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)
Tumblr media
Ani'den son kubbemiz 💙 . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #aniharabeleri #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)
Tumblr media
Kubbe güzelliklerine devam 🙆‍♀️ . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #aniharabeleri #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)
Tumblr media
Kubbe aşkımla sizi bir iki gün rahatsız edeceğim. Ulaşamayacağım yerlere bakmaya bayılırım 🙋‍♀️ -Firuze . #travel #travelblogger #gezi #seyahat #gezgin #ankara #kars #doğuekspresi #karsrail #gezginkadinlar #visitturkey #aniharabeleri #introvert #firuzesukufe . (at Ani Harabeleri/Kars)